اخبار

گزارش توسعه دولت الکترونیک و شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

گزارش توسعه دولت الکترونیک و شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

در راستای اجرای برنامه ها و قوانین تکلیفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله «ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیک» و «برنامه اصلاح نظام اداری دور اول و دوم»، برنامه ریزی عملیاتی سالیانه با هدف اجرایی شدن تمام تکالیف دستگاه و توسعه دولت الکترونیک، بطور کامل و دقیق صورت گرفت که علی رغم کمبود منابع مالی و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری، تلاش شد تا با کیفیت مطلوب ودر مدت زمان مقرر، منجر به نتیجه شود.

با این اوصاف، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانست در هفتمین ارزیابی خدمات الکترونیک دستگاه ها که از سوی دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال 1400 صورت پذیرفت، رتبه اول را در بین 166 دستگاه و سازمان (با تحقق 97.26% امتیاز) کسب نماید. این درحالی است که در ارزیابی دور ششم (سال 1399) رتبه پنجم از میان 154 دستگاه (با تحقق 93% امتیاز) و در ارزیابی دور پنجم (سال 1398) رتبه 73 را از میان 105 دستگاه (با تحقق 55% امتیاز) کسب نموده بود.

اطلاعات فوق نشان دهنده ارتقای رتبه 68 پله ای وزارتخانه از سال 1398 تا سال 1399 و همچنین اجرای تعهدات مطابق با شاخص های ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی در سال 1399 است که براساس نتایج اعلام شده، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانسته است ضمن تحقق 97.71% امتیاز برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، رتبه برتر را کسب نماید.

۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۳۶
تعداد بازدید : ۱۷۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید